חברות הסעה בפ”ת

לצערנו המצב הכלכלי בארץ לא מאפשר לכולנו להתנייד עם רכב פרטי, או אפילו בתחבורה ציבורית שהיא בעלת מגוון לקויות. לצד זה, ישנם לא מעט אנשים שחוששים לעלות על ההגה מפחד וטראומה מתאונות. הפתרון המושלם לכל הבעיות הללו, כולל נושא הבטיחות, הוא כמובן שכירת שירותיהן של חברות הסעה בפתח תקווה וכל הארץ.

למה בכלל צריך חברת הסעות

הסעות עובדים

ישנם מספר יתרונות מהותיים בשכירת חברות הסעה בפ”ת והסביבה עבור העובדים שלכם. קודם כל והכי חשוב, כך תדעו שהם מגיעים בבטחה אל העבודה וכמובן חוזרים בבטחה לביתם. לצד זה, תוכלו לחסוך לא מעט כסף מבחינת הפרשת כספי נסיעות במשכורת העובדים, ותרימו את רמת היעילות של העבודה בהתאם לשעות ההגעה המדויקות והקולקטיביות של העובדים.

הסעות נכים

כאן לא מדובר בנסיעה שהיא מותרות אלא הכרח של ממש. לצערנו לא כל התחבורה הציבורית בארץ מונגשת באופן ראוי לנכים, וגם כשכן הדבר מלווה בעיכובים וזמני הגעה מאד ארוכים. לבסוף, לצערנו לא תמיד נקבל שירות אדיב מהנהג והנוסעים.

חברות הסעה בפתח תקווה פותרות את כל הבעיות הללו עם השירות האישי, המסור והמהיר שהן נותנות לנכים ובעלי מוגבלויות שונות. ניתן לשכור מיניבוס או אוטובוס מותאמים לדרגת וסוג הנכות, ובכך נאפשר להם לנוע ברחבי הארץ לכל מטרה, אך בביטחון ובמהירות.

הסעות לתלמידים

לבסוף, לא נוכל להתעלם מהחשיבות הטמונה בשירותיהן של חברות הסעה בפ”ת במיוחד כשהן מסיעות את הילדים שלנו למסגרות. לא מעט מהתאונות שמתרחשות בארץ קורות ממש בתוך העיר ליד בתי הספר. חברת הסעות מסודרות מורידה את אחוז התאונות הללו באופן משמעותי ומבטיחה שמיד עם סיום הלימודים, הם עולים ישר להסעה והביתה.

הסעות עם ש.ט.ס בע”מ

בין כל חברות הסעה בפ”ת שקיימות, נמצא כי ש.ט.ס הסעות בע”מ היא הוותיקה והמוכרת ביותר. החברה פועלת מזה שנים רבות בתחום ומספקת הסעות לכל צורך ולכל מטרה, בכל רחבי הארץ. עם הנהגים של החברה תוכלו להיות בטוחים שהילדים שלכם או העובדים שלכם בידיים בטוחות.

לסיכום

חברות הסעה בפ”ת הן שירות נדרש ביותר עבור הסעות עובדים, ילדים וכמובן נכים. שירות זה מספק לנו ביטחון בהגעה בטוחה של כל אלו לכל יעד נדרש, ואפילו במקרים מסוימים חסכון כלכלי.

Call Now Button