חברת הסעות ותיירות

זקוקים לשירותי הסעות לתיירים או לאמנים? צריכים הסעה מנתב”ג?

חברת הסעות ותיירות מהמובילות בארץ היא חברת ש.ט.ס הסעות המחזיקה בצי ענק של 150 רכבים מ-9 סוגים שונים. אם אתם צריכים הסעה לתיירים משדה התעופה בן גוריון וחזרה, או לנסיעות טיולים ברחבי הארץ, אנחנו בחברת ש.ט.ס הסעות הכתובת שלכם. השירות שלנו זמין עבורכם בכל ימי השבוע ביום ובלילה בהזמנה מראש. אנחנו מספקים שירותי הסעות לטיולי תיירים עם נהגים מנוסים ביותר המסיעים אלפי תיירים בכל שנה לאיזורי התיירות הפופולריים והתיירותיים ביותר בישראל, מהצפון ועד הדרום.

שירותי הסעות נגישים לבעלי מוגבלויות

במידה ושיש לכם בקבוצת הנוסעים שלכם קשישים, בעלי מוגבלויות ונכים, אנחנו בחברת ש.ט.ס הסעות יכולים לספק שלכם רכבים נגישים המותאמים לבעלי מוגבלויות. הנהגים שלנו יכולים להעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר להסעת נכים בכסא גלגלים ולסייע לכם בעלייה של הנוסע הנכה לרכב ובירידה ממנו עם תום הנסיעה. הרכבים הנגישים שלנו להסעת נכים בכסא גלגלים יכולים להתאים להסעות גדולות על גבי מיניבוסים נגישים ומותאמים עם מעלון לכיסא גלגלים.

הסעת אמנים להופעות והצגות

מלבד שירותי ההסעות שלנו לתיירים עם רכבים נגישים לבעלי מוגבלויות, אנחנו בחברת ש.ט.ס הסעות מציעים לכם גם שירותי הסעות אמנים להופעות, הצגות ולנמל תעופה בשעות היום או בשעות הלילה על פי הצרכים שלכם. צוות הנהגים שלנו יעניק לכם חוויית נסיעה מושלמת של הסעות אמנים לכל מטרה ולכל יעד עם רכבים ממוזגים עם מושבים מפנקים ונוחים במיוחד. המחירים שלנו לשירותי הסעות מותאמים במדוייק לצרכים שלכם ונקבעים על פי תוואי הנסיעה, זמן הנסיעה וכמות הנוסעים. מכיוון שאנחנו בחברת ש.ט.ס הסעות מחזיקים במספר רכבים גדול במיוחד, אנחנו יכולים להתאים להם את הרכב הנדרש לכם באופן מדוייק ולחסוך לכם בהוצאה על הסעה עם רכבים גדולים שלא לצורך.

הזמנת שירות מחברת הסעות ותיירות

רוצים לקבל הצעת מחיר מחברת הסעות ותיירות? מעוניינים בשירותי הסעות עם רכבים נגישים לנכים? זה הזמן להתקשר אלינו למספר הטלפון המופיע באתר ולקבל הצעת מחיר המותאמת במיוחד לצרכי הנסיעה שלכם או של הנוסעים שלכם. צוות הנהגים שלנו ישמח להביא את הנוסעים שלכם ליעד שלהם בזמן ובנוחות מירבית לאורך כל זמן הנסיעה.

Call Now Button