השכרת אוטובוסים לטיולים

כל טיול באשר הוא מעניק למשתתפיו הנאה, למשל ילדים במסגרת טיול בית ספרי, משפחה או קבוצת חברים בטיול של שבת או חג ועוד.  עם זאת, בכל טיול יש אדם אחד שלא נהנה וזה הנהג עצמו. הסיבה לכך היא שהנהג טרוד במלאכת הנהיגה ויש לו אחריות שמונעת ממנו הנאה. השכרת אוטובוסים לטיולים פותרת את בעיית ההנאה של הנהג ומאפשרת ליהנות ממגוון של יתרונות נוספים.

השכרת אוטובוס לטיול – להינות מכל העולמות
למעשה, השכרת אוטובוסים לטיולים מאפשרת ליהנות מכל העולמות : מלאכת הנהיגה מופקדת בידיו של נהג מיומן ואחראי, ההשכרה יעילה, זולה, ונוחה יותר מהחלופה (מספר רכבים פרטיים),  מאפשרת גיבוש חברתי ובעיקר חוסכת פגיעה סביבתית וכסף עבור דלק ו/או חניה. השכרת אוטובוס לטיול גם את הצורך בתיאום עצירות וחניות כך שבסיכום זו אופציה אידיאלית.
עם זאת, השכרת אוטובוסים לטיולים חייבת להיעשות דרך חברה מקצועית וותיקה כמו חברת שטס. חברה זו פועלת בתחום ההסעות כ-30 שנה והיא שם נרדף למצוינות. החברה אחראית להסעה של גופים מוסדיים מוכרים כגון : התזמורת הפילהרמונית הישראלית, עיריית תל-אביב יפו, קופת חולים לאומית, מוזיאון תל אביב לאמנות ועוד. בעת השכרת אוטובוסים לאירועים מטעם חברה זו ניתן לבחור בין שני סוגי אוטובוסים :

  • אוטובוסים מבית מאן – אוטובוסים אלו כוללים 53 מקומות ישיבה ומצוידים במיטב השכלולים : מושבי בד נוחים, מערכת סאונד עם רמקול, תא מטען רחב ומיזוג אויר אישי לכל נוסע.
  • אוטובוסים מפוארים מבית דאף – אוטובוסים אלו נחשבים לרולס רויס של האוטובוסים הודות לשכלולים הבאים : רמת גימור גבוהה, מיזוג אויר אישי לכל נוסע, מושב מרווח ומפואר, תא מטען מרווח במיוחד וגולת הכותרת – מערכת טלויזיה, DVD  וסאונד משופרת.

השכרת אוטובוס לטיול 24/7
בהשכרת אוטובוס באמצעות חברת שטס אתם נהנים מנהיגה בטוחה הודות לנהג מיומן ומקצועי. הנהגים והאוטובוסים של החברה הם אלו שהופכים כל טיול באשר הוא לחוייה שלא תישכח. ומה אתם צריכים לעשות כדי לבצע השכרת אוטובוסים לטיולים? ליצור קשר עם חברת שטס 24 שעות ביממה 

Call Now Button